ח"כ שטרן: "אחרי התנועה האיסלאמית – צריך לטפל במסיתים החרדים" • האזינו

דוד לזר 4 Comment on ח"כ שטרן: "אחרי התנועה האיסלאמית – צריך לטפל במסיתים החרדים" • האזינו
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on הכלה? צה"ל הגיב לשיגורים לעבר מירון בשני טילים בלבד

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חוק הגיוס המתוקן שעבר אמש בקריאה ראשונה במליאת הכנסת ממשיך להוציא את חברי הכנסת של 'יש עתיד' מהכלים, שמביטים בזעם איך האימפריה שהם בנו נגד החרדים – הולכת ומתרסקת לחלוטין.

הבוקר (שלישי) ח"כ אלעזר שטרן מי שעומד בימים אלו בראש חנית ההסתה נגד המגזר החרדי – שוחח עם אריה ארליך ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' ואמר כי הגיע הזמן – אחרי שהוציאו את התנועה האסלאמית מהחוק – לטפל במסיתים החרדים.

לדבריו, "השינויים בחוק הנוכחי הם לא קוסמטיים אלא מהותיים, החוק הקודם עבד טוב והחברה החרדים יוצאו לשוק העבודה", לדבריו, "החרדים צריכים לומר הלל על החוק הקודם כי אין בעיה לעמוד ביעדים והראייה שעומדים בהם".

שטרן תקף ואמר כי "השאלה היא שאלה יסוד, הציבור המשרת עשה שירות עצום וויתור כואב לציבור החרדי מתוך כוונה שצריך לחיות ביחד, והנה בחוק החדש – הרבה פוליטיקאים חרדים לא מדברים על החוק בגלוי וזה בגלל שהם מתביישים בו".

בשלב זה, איבד שטרן את סבלנותו נוכח שאלותיו הישירות של המראיין ואמר: "תקשיב לי טוב, אני לא מכיר אותך, אתה מראיין אותי או אני אותך?, עכשיו תיתן לי לדבר".

הוא הוסיף להסביר את החוק הקודם ואמר כי "להבדיל ממכם, את הילדים שלי לא סופרים, הילדים שלי אם הם לא יתגייסו הם ילכו לכלא, זה ויתור עצום ובליעת רוק, והנה כעת אתם רוצים לשים אצבע בעין ולומר 'גם את זה אין לכם?'" זעם שטרן.

כמו"כ הוא אמר כי דבריו של שר הביטחון בוגי יעלון שאמר שהחוק של 'יש עתיד' רק גרם לירידה במתגייסים – הם שקר.

שטרן תקף את ארליך ואמר  כי "אלף הבדלים, אבל צריך גם להביט על דבריך כהסתה, אחרי הוצאה של התנועה האסלאמית מהחוק – צריך גם לטפל במסיתים החרדים. אתם מסיתים את הציבור החרדי שהוא יותר אינטליגנטי בהרבה מחברי הכנסת שלו וגם מחלק ממנחי הרדיו שלו".

עוד הוא אמר כי "בארץ ישראל שאני גר בו – יודעים כי יש הרבה בחורי ישיבה שלא לומדים אפילו שעתים ביום, ולמרות זאת הם רשומים בישיבה".

האזינו לראיון המלא:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    למה אתם נותנים במה לדברי הבלע שלו? לא הכל קשור לרייטינג, אמורים להיות ערכים נוספים שמנחים אותכם

  2. 3

    אם שטרן צודק, והחרדים מבינים שיש עתיד דואג להם הרבה יותר מהנציגים החרדים, איך הוא יכול להסביר את העובדה שהחרדים ממשיכים להצביע ליהדות התורה.

    כשרואים את התסכול וההתפתלות של נציגי יש עתיד בעקבות התיקון לחוק שלהם, אפשר להבין שהחרדים עשו כאן מהלך חשוב מאד, בסייעתא דשמיא, למגינת ליבם של הרשעים מיש עתיד, שקיוו לחנוק בחניקה איטית אבל בטוחה את אורח החיים החרדי המקודש לנו מאבות אבותינו.

    בסוף גם הבג"ץ יפנים, שעוד לא נולד הכוח שיכול להכניע את הרוח היהודית החרדית, וכל מסווה ומסכה של שיוויון וצדק מעוותים, לא יצליחו לחדור את חומת ההגנה, כי לא אלמן ישראל.

    למרות כל זאת, יצאו כמה טובות מחוק פרי של יש עתיד לעולם התורה, במיוחד כעת לאחר ביצוע התיקונים המתבקשים בו, ועל זה מגיע מילה טובה לכל מי שהיה לו חלק בחוק הזה, וד"ל.

    אגב, מוזר שהמחוקק פרי, משליך כעת את יהבו על הבג"ץ שיפסול את החוק, זה אומר שאצלו הדמוקרטיה והכנסת הנבחרת כוחו יפה, אך ורק כשהוא פועל על פי השקפת עולמו וכשהוא נמצא בקואליציה, אחרת, הוא פונה לגוף המפלצתי שכפה עצמו על מדינת ישראל ללא בחירות וללא אימון העם, בשם ערכים נאורים הזרים לנו, כדי שיעזור לו במאבקה ההיסטורי של הציונות וההשכלה נגד היהדות החרדית.

  3. 1

    אלעזר ! אותך ליאיר, אחרי שיאיר טורח ועושה כל כך הרבה יח"צנות, מעמיד פני תם, ממש חסיד אומות העולם. הוא אפילו גייס את הח"כים של יש עתיד שיתרמו כרבע אחוז ממשכורתם לכמה עמותות. למשל , ח"כ קארין אלהרר תורמת כ-1,000 שקלים בחודש ל"כנפיים של קרמבו" (ציטוט מכתבה בקול חי). אחרי כל זה אתה בא ומקלקל את ההצגה ? תגיד, בשביל זה יאיר קיבל אותך למפלגה ?